BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 8, 2009

BiZziE...

Lately aku busy skit sebab kena cover kerja member yang cuti bersalin.. So aku kena settlekan keje2 dia yang tergendala.. Tapi aku tak kesah.. Hari2 banyak keje.. Keje memang tak pernah selesai.. Tiap ari ade je tugas baru yang aku kena settlekan.. At least aku takdelah tangguh2 kerja.. Dapat je tugasan baru aku trus settlekan.. Takdela serabut sangat kepala aku ngan keja.. huhu.. Walaupun busy, waktu lunch aku tetap kuar gi shopping.. nak release tension.. hehehe..

Cite pasal kawan aku yang bersalin tu, dia dapat baby gurl yang sangat comel.. macam anak jepun.. Berat dia 3.66kg.. Fuh.. tak dapat aku nak bayangkan cane kawan aku lahirkan anak dia tu.. (bersalin normal)..


Nur Qaireen Narisha.. Comel kan?? Rasa nak cubit2 pipi dia.. hehe..

1 comments:

Dea Sara said...

Salam kenal...emmmm...comel tul baby ni...biasa je rasanya bg yg ada pengalaman bersalin baby besar ni...Dea nyer 3rd baby pun 3.84 kg...

Jenguk2 lah blog Dea ye...