BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 6, 2009

SaD..

2day aku gi lawat kawan opis aku kat Hospital Sg. Buloh.. Dia masuk ICU sebab kena denggi berdarah.. Aduss... sedih giler masa tengok dia tu.. dah tak macam muka dia.. Muka dah hitam.. bengkak2.. satu badan bengkak.. Rasa nak nangis je aku tengok dia tapi kena cover.. and at the same time, ada sorang patient dalam ICU tu meninggal dunia.. Innalillah.. So suasana yang sedih tu membuatkan aku jadi bertambah terharu.. Ramai ahli keluarga patient tu tunggu kat luar bilik ICU..
Dalam wad ICU tu ada lebih kurang 10org patient yang memang perlukan rawatan rapi.. Mata aku terpandang pada sorang budak kecil (umo dalam lingkungan 8thn) terbaring atas katil dengan dikelilingi machine dan wayar2 banyak membaluti tubuh kecil dia.. Sedih sangat aku tengok.. uhuk uhuk..
Aku doakan kawan aku tu cepat sembuh dan aku doakan sume patien yang ada kat dalam wad ICU tu especially budak kecil tu cepat sembuh.. AMIN...

0 comments: