BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 20, 2009

HaRi YanG mEmeNatKaN..

Dah lama tak buat en3 baru.. so arinie aku nak cite skit... hari nie memang hari yang sangat memenatkan bg aku sebab arinie aku ke HUKM tuk pra pendaftaran pegawai perubatan program master.. Pra pendaftaran nie dibuat 2 ari, 20 & 21 Mei.. Arinie tuk open system.. sok tuk close system lak.. Sepanjang taklimat tu ramai gak la yang bertanya.. kadang2 dorang nie nama je doktor yang nak amik master tapi soalan dorang sume tak intelligent langsung.. soalan cam budak2 skolah rendah.. tanya mende yang remeh temeh.. contoh soalan yang slalu dorang tanya ialah " nak isi borang perjanjian dengan pen dakwat ape?".. Padahal kitaorang dah terang2 lampirkan arahan mengisi borang perjanjian.. sume dah dinyatakan dalam lampiran tu nak isi guna ball pen dakwat ape..

Nak kata sengal pun ye jugak dorang nie.. kadang2 tanya soalan yang sama dua tiga kali.. Sabar jela kitaorang nie... Lepas sesi taklimat sesi mengutip borang2 yang diperlukan jugak.. ada yang mengamuk sebab tak inform yang perakuan kketua jabatan tu kena tandatangan pengarah hospital.. padahal dalam surat tawaran dah tulis semua.. dorang je yang malas nak baca.. Aku just pekakkan telinga jella bila dorang membebel..

Tapi yang syoknyer ade dua tiga orang doktor pompuan memuji aku... dia mengatakan aku nie sangat comel.. ahahaha.. nak tergelak pun ade aku dengar.. Comel ke aku nie?? hanya orang yang melihat aku je boleh menilai.. aku tak boleh nilai diri sendiri.. btul tak?? hehe..

Apa yang penting thank a lot pada caterer sebab surf makanan yang memang superb.. 1 ari je sampai 4kali makan.. huhuhu.. rosak diet aku... ekekekeke... kitaorang selesai sume keje dalam kul 5-15ptg trus gerak balik opis.. letih tu.. tapi takpe.. dah memang tanggungjawab... Sok tak tau pe cite pulak.. janganla ade yang tanya soalan merepek2 lagi.. jenuh nak menjawab banyak kali.. adehh...

0 comments: