BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 10, 2009

hApPy MotHeR'S DaY..


Hepi Mother's Day mom... Kasihmu ibu sampai ke syurga.. uwaaaa... walaupun jauh ngan mak aku tapi aku tetap wish kat dia... Tapi aku sambut mother's day kat umah chik.. memang meriah.. macam2 kitaorang makan.. sampai penuh kantung perut aku.. adehh.. dari pagi sampai petang sik makan jer... takpe.. apa yang penting, dapat gak aku sambut mother's day walaupun ngan mak org lain... huhuhuhu..

Buat bondaku "FARIDAH BINTI AHMAD", i love u so much.. Jumaat nie org balik eah.. huhuhu.. windu nak makan mee kari mak yang sedap tu.. hiks... Tuk ibu2 di luar sana seluruh negara, Happy Mother's Day too...

4 comments:

Adam said...

Salam Hari Ibu dan Salam Ziarah ;)

Normie said...

slmt hari ibu 2 tuk maknya baby...klu mkn mee kari tu mkn sekali tuk akak yer..huhuhu

KhaL said...

happy mother's day

rose lynna said...

thanks.. orait kak noamee.. hehehe.. sedap tuuu...