BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 2, 2009

AnAk-aNaK BuAhKu YaNg CoMeL...

Salam semua... dh lama aku tak masukkn en3 baru.. maklumla kerana kesibukan kerja2 di pejabat buatkan aku takde masa nak post en3 bru.. hehehe.. balik umah je trus terbongkang tido.. so arinie tanpa membuang masa lg aku mulakan dengan bercerita tentang anak2 buah aku yang semakin membesar dengan comelnyer.. hehehe.. korang tengok jela pic nie eah...




Amirin yang garang... dah besar nak jd DJ la tu.. hehehhehe..



Qaseh yang semakin pandai melaram.. Kemain lagi eah... hehe..


Hamboi2 anak2 buah aku nie... kecik2 dah pandai melaram.. bersepit2 rambut bagai.. geram aku tengok.. rasa nak geget je dorang tu.. hahahaha.. pape pun aku cayang kat dorg... n yang paling aku sayang skali anak buah aku yang 1st.... amat yie....

Amat Yie... pun suke melaram gak... huhuhu...

0 comments: