BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 2, 2009

KeNanGan ZamAn DoLu-DoLu..

Semalam aku ngan chik teringin nak makan roti.. kitaorang nak bawak bekal gi opis... Oleh kerana malas nak ke kedai, kitaorang tunngu la Babu roti lalu kat depan umah... Bila Babu roti tu lalu je dengan sepantas kilat aku jerit "Baabuuuuu...!!" Mencacar2 Babu tu bawak moto dengar jeritan aku... hahahahaha....

Bila dia parking je aku terus belek2 makanan yang tergantung2 kat moto dia tu.. pastu aku ternampak sesuatu yang aku selalu beli masa zaman aku kecik2 dulu.... korang nak tau ape mende 2??? hehehe.. tgk pic nie...


Inilah mendenyer... Ali Baba... Dulu pembalut dia kaler itam je pastu ada gambar Ginie.. skang dah agak colourfull skit.. hehehe...
Betapa gumbiranyer ati aku bila dapat beli mende nie... masuk umah je trus aku bukak tengok dalam dia... skang tak brape syok sangat la dalam dia.. takde makanan... dulu dapat makanan ngan mainan skali... tapi takpe.. sib baik murah.. 2o sen jerk... hehehehehehehe...

0 comments: