BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 2, 2009

LaSt FriDaY..

Last friday cam biasa la rehat panjang... Aku ngan opismate aku gi jalan2 kat SOGO... tengah sale sampai 70%.. kebetulan opismate aku nie nak cari baju tuk anak dia... so aku pun tumpang sekaki join dia gi SOGO.. hehehe.. dapat gak lupakan keje yang melambak2 kat opis sekejap...
Sampai kat SOGO kitaorang terus terjah tingkat 3 bahagian baju baby... Tengah syok tengok kawan aku belek2 baju tuk anak dia, mata aku pun terpandang kat satu sudut... Aku pun pi dekat2 tengok.. Makanyer aku belila barang tu.... Sangat cantik dan comel... memang sesuai untuk anak buah aku si kenit 2org tu.. hehehe.. nie la barang yang aku beli tuk diaorg.. Harga dia dari RM28.00 trus jadi RM8.40 tuk sepasang... Comey tak?? huhuhuhu...


Nie untuk Qaseh...


Yang nie pulak untuk Amirin...

Comey tak??? hehehehehe...

0 comments: